Pagina's

woensdag 30 mei 2012

Twinbears

Eerste Pinksterdag was ik met mijn oudste naar de Westfriese tuinfair op landgoed De Knap in Midwoud. Het was prachtig weer en er stonden weer veel leuke dingen. Ik ben dol op poppen en knuffels en we zijn uiteraard niet zonder een teruggegaan. We hebben een Twinbear gekocht. Eigenlijk hebben we er twee gekocht maar een is met ons mee naar huis gegaan en een gaat er naar een kind (buitenland) dat niets heeft. Het is een stichting die door drie dames gerund wordt. Ze breien allemaal unieke tweelingknuffels en verkopen die op markten. Een keer in de zoveel tijd gaan de verkochte knuffels op reis over de hele wereld.

Als je een setje koopt, knip je heel demonstratief het labeltje wat ze verbind door midden. Daarna nemen ze nog even innig afscheid van elkaar en gaat elke knuffel zijn eigen weg. Je krijgt als nieuwe eigenaar nog een oorkonde mee met het nummer van jouw knuffel. Omdat ze nummers een beetje onpersoonlijk vonden, geven ze de knuffels ook een naam. En zo kwam het dat Gea met ons mee naar huis ging.

Kijk eens op de website van twinbears: www.twinbears.nl

1 opmerking:

  1. Leuk dat je op mijn blog was! Leuke naam heb je blauw ruitje, ik ben helemaal van de roodwitte ruit :) Fijn weekend! Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra