Pagina's

woensdag 27 juni 2012

moeder aarde

Eindelijk is moeder aarde af. Ik heb haar gemaakt bij  Corry Balk. Het ging in vele etappes. Eerst moeder aarde zelf. Toen de wortelkindjes en dan zijn nu eindelijk ook de bloemtjes af. Helaas moet ze nu wel het veld ruimen voor mijn zomerdingetjes maar die volgen nog.

moeder aarde met 4 wortelkindjes


viooltje
eh.. even kwijt


madeliefje en hoefblad

Wel wil ik jullie mijn lentekistje laten zien. Hij stond op mijn werk en ik ben nu langzaam aan alles weer mee naar huis aan het nemen. Ik heb het ook bij Corry Balk gemaakt. Het is een houten kistje wat ik gevuld heb met een gevilte lap. De appeltjes zijn geprikt. Vervolgens heb ik er poppetjes van vilt bij gemaakt en een geprikt schaapje.


1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je mij gaat volgen!
    Ik ga jou ook volgen hoor!
    Wat maak je mooie viltpoppetjes!
    Dat doe ik ook altijd heel graag! Maar nu ben ik erg druk met haken!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra