Pagina's

donderdag 19 juli 2012

Bijna vakantie

Gisteren hadden we hier de Weversmarkt. Een keer per jaar staat de binnenstad vol met allemaal handwerkstandjes. Heerlijk! Helaas werkte het weer niet erg mee. 's Morgens was het nog droog maar  's middags kwam het met bakken uit de lucht. Dat weerhield mij er echter niet van om toch even over de markt te lopen. Ik heb mezelf getrakteerd op een setje clover haaknaalden. Die haken toch wel erg prettig.

Dit is de weefkring Alkmaar
Toen moest ik mij nog even storten op het cadeautje voor mijn collega. Een jaar hele prettige samenwerking is alweer voorbij en daar wil ik haar voor bedanken vandaar een cadeautje.

Dit zijn kerstboomhangers van Pompom onze logeerknuffel.
Uit de methode Schatkist.
Ze was er blij mee mijn collega. Nu nog een dagje opruimen en dan vakantie!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra