Pagina's

maandag 3 september 2012

nog meer engelengeduld

De vakantie is nu toch echt voorbij. De oudste heeft haar boeken weer opgehaald en de jongste heeft ook zijn eerste dag erop zitten. Hij vond het niks. En ook ik moest weer op mijn werk verschijnen. Naast school en werk start ook meteen op maandag weer het logistieke gegoochel met alle sporten. Vanavond hadden we er drie te verwerken. Het duurt altijd even voor alles weer goed in elkaar past. Ik weet inmiddels ook uit ervaring dat ik dan even niet echt toe kom aan mijn priveprojecten dus daarom nog een toppertjes van mijn moeder.

Een quilt met allemaal oude zeilschepen. Ze heeft er ruim 1 1/2 jaar aangewerkt. Het past op een twee-persoonsbed.
 
Deze quilt hangt binnenkort in Deventer op de quilttentoonstelling.



2 opmerkingen:

  1. Kom hier via via maar wow wat een mooie quilt en wat een werk. Jammer dat hij zo op de foto niet van dichtbij te bewonderen is. Ik vond het borduurwerk van de vorige blog ook erg mooi. Wat een doorzettingsvermogen heeft je moeder. Super hoor. Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra