Pagina's

zaterdag 20 oktober 2012

stempels en swap

Ik doe voor het eerst mee met een swap en wel die van Biene Bien. Op haar blog zag ik al wat resultaten voorbij komen waar ik best wel van onder de indruk was. Uiteindelijk ben ik tevreden met mijn cadeautjes, nu hoop ik dat Anke, want voor haar is het, er ook blij mee is. Natuurlijk had ik de hele handel al ingepakt toen ik mij bedacht dat ik er nog een foto van wilde maken, dus weer uitpakken, opnieuw inpakken en in de envelop. Toen de brievenbustest. Mmm, daar moet nog even aan gewerkt worden, in haakwerk zit veel lucht, toch?


Ik was steeds al gefascineerd door die zelfgemaakte stempels die ik op verschillende blogs voorbij zag komen. Dat wil ik ook, dacht ik. Carolien van het keetje van Lien was zo lief om mij een instructie die in de Flow had gestaan, toe te sturen. Dit is het eerste resultaat. Ik ben dol op het Sinterklaasfeest vandaar deze afbeeldingen.



Het is hier nu herfstvakantie dus ik hoop wat tijd te hebben om een aantal dingen af te maken. Nog een fijne zondag.

groetjes Sandra

1 opmerking:

  1. Hoi Sandra,
    Wat leuk Sinterklaasstempels!! Goed gelukt hoor voor een eerste keer. En leuk om te doen, vind je niet? Een nieuwe hobby???
    Fijne zondag! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra