Pagina's

donderdag 21 februari 2013

voorjaarsvakantie

Het is een mooie week, deze vakantieweek, koud maar wel lekker droog. De week vliegt voorbij, morgen is het alweer vrijdag. We hebben heel wat achterstallig klusjes geklaard zoals naar het grofvuil, gordijnen uitzoeken (en dan toch besluiten dat het eigenlijk ook wel zonder kan), nieuwe kleren voor het kind, enzovoort. Kortom heerlijk tutten op niks af.


Ik heb Petra van Keetje Knutsel een slinger gestuurd om haar succes te wensen met haar nieuwe webshop en om haar te bedanken voor de leuke give away die ik bij haar had gewonnen (ik hoop dat ze hem ontvangen heeft). Petra heel veel succes!


Gisteren heb ik met een gelegenheids handwerkclubje een avondje heerlijk zitten haken. Het leverde me o.a. twee bloemetjes en een strikje op. Dit was zeker voor herhaling vatbaar, dames.







5 opmerkingen:

  1. Hoe fijn vakantie!
    Tijd om allerlei dingen te doen.
    Geniet er verder van ...
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief die slinger voor Petra!
    Geniet van je voorjaarsvakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te zien en te lezen een heerlijke vakantie meis!
    Die slinger is gaaaaaaf!!!!!!!!

    Lekker verder genieten hoor!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk vakantie! Ja, die dagen gaan altijd erg snel!
    Maar je hebt het volgens mij wel erg gezellig gehad zo met de dames van het handwerk clubje.

    Ik wens je een heel fijn weekend!

    Liefs, Juliƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaah, Petra Heeft hem gehad, maar heeft het zooo druk. Dat bloggen erbij inschiet...schaam, schaam. Sorry! Bedankt en als ik tijd en zin het ga ik morgen weer aan de blog. Ik hoop de je genoten heb van je vakantie.
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra