Pagina's

maandag 24 juni 2013

popje Claire weekendje weg

Afgelopen weekend waren we er even lekker tussen uit. Ik kom mijn hele leven al in dit vakantiepark en zo'n uitje staat voor mij dus bol van de nostalgie. Een weekend is veel tekort en ik heb altijd een enorme kater als we weer terug zijn. Het duurt dan echt wel even voor ik er overheen ben dat het uitje voorbij is. Toen ik het boekte, zag ik ons al lekker in het zonnetje zitten en 's avonds over de zwoele hei zwerven. Dat bleek toch een beetje anders te zijn, ik wist door de groene bomen dat het geen herfst was maar het weer deed mij daar toch behoorlijk aan denken. Maar we hebben ons er niet door laten weerhouden en hebben het heerlijk gehad.


Natuurlijk had ik allerlei handwerkjes mee. Een haakwerkje wat wordt vervolgd en een pop in de maak.


Al een flinke tijd geleden, had ik bij Ineke Gray nog een popje gemaakt. Ik heb haar nog niet laten zien omdat ik nog geen eigen kleding voor haar had gemaakt. Nu vond ik dit toch wel een mooie locatie voor een fotoshoot dus hier is dan Claire, in geleende kleding:

Claire had de tijd van haar leven, druk met de klavertjes in het gras.



Een mooie klaverketting in haar haar.



Helaas zat er geen klavertje vier bij.

Denken jullie nog aan mijn give away?

Fijne week.

groetjes Sandra



7 opmerkingen:

  1. Wat een schatje is Claire.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje die Claire inderdaad!! Enne het blogboek heb ik laten maken bij: www.blog2print.com Heel gebruiksvriendelijk, meer nog dan de website van het kruidvat :) Kost wel een paar centen (maar dan heb je ook wat) Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie toch ook best zonnige foto's tussen de foto's met grijze wolken ;-) heerlijk, zo'n weekend weg, maar zeker te kort.
    Wat een mooi, lief dametje is Claire! Ze heeft het maar druk met haar klavertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. owwwwwwwwwwwwwww die claire♥♥♥ wat een mooie dame zeg, en wat posseert ze gaaf hihi
    heerlijk hoor om zo even eruit te zijn

    give away...ik heb de laatste weken een hoop gemist ik ga is ff speuren meis

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat een liefje is Claire!
    Heerlijk zo'n nostalgisch uitstapje!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje, maar dat kan ook bijna niet anders als je bij Ineke Gray bent geweest...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief popje!!! Jij ook vast een hele fijne vakantie!!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra