Pagina's

dinsdag 24 juni 2014

schrijfsalon en meer leuks

Ik ben op het moment niet zoveel in blogland te vinden en dat heeft verschillende redenen. Allereerst was ik op kamp met mijn werk. Het was leuk maar ook heel intensief. En de andere reden is dat ik telkens maar een nieuw blogberichtje in mijn leeslijst krijg. Ik kan jullie nieuwe berichten dus niet zien. Wie heeft dit ook wel eens gehad en hoe heb je dat toen opgelost?

Afgelopen weekend heb ik weer leuke uitstapjes gemaakt. Ik ben naar de schrijfsalon geweest. Een ochtend creatief schrijven. Echt ontzettend leuk! Daarna ben ik nog naar de brocante markt geweest bij kasteel Radboud in Medemblik. 



Ik heb mijzelf een zinken emmer cadeau gedaan.



Uiteraard eindigde we in theetuin De Libel in Andijk voor echte Andoikers scones, jummie!

Fijne week allemaal.

Groetjes Sandra

PS. denken jullie nog aan Julia?

9 opmerkingen:

  1. Dat blogprobleem heb ik ook, velen met ons trouwens. Ik heb gelezen dat er aan wordt gewerkt.
    Leuk uitstapje weer, maar zo'n kamp is zeker wel enorm vermoeiend, pffffff.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel bloggers hebben dit probleem. Ik lees altijd blogs via m'n eigen blog uit mijn lijst van leuke blogs die ik volg. Die is zo geprogrammeerd dat het meest recente bericht bovenaan komt te staan. Ik zie dat dit bij jou niet zo is, maar dat kun je vrij gemakkelijk instellen!
    Leuk dat je naar de schrijfsalon bent geweest. Ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar er wel over gelezen.
    Leuke foto's van je uitstapjes! Maar kamp? Nee, daar moeten ze mij niet voor hebben...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het probleem niet, ik hanteer ook de methode die Elizabeth beschrijft.
    Leuk dagje uit heb je weer gehad.
    Dat een kamp vermoeiend is geloof ik graag, maar je zult er ook van genoten hebben denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sinds vandaag hetzelfde probleem. Wat irritant!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De leeslijst doet het weer, JIPPIE!!! X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Had het probleem ook, maar het is weer opgelost. Gelukkig.
    Mooie foto's.
    En lekker zulke uitstapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey, het probleem is verholpen dus zo kom ik op jou blog weer eens langs. Indy is gisteren 1 jaar geworden en heeft een houten poppenwagentje gehad en 3 x raden wie daar in ligt... juist jou lieve Belle, zo pittig om te zien, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sjongejonge, wat ziet dat er weer prachtig en gezellig uit! Kan me voorstellen dat je genoten hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het gaat mij al net zo! Weinig bloggen, druk op school en alles afwerken voor de vakantie...ook veel op pad geweest...tja je kunt niet alles! Leuk die brocante markt ! Gezellig altijd he? Fijn weekend, geniet ervan! Groeten, jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra