Pagina's

zondag 3 mei 2015

winkelen

Winkelen, door mijn oudste shoppen genoemd. Vroeger associeerde ik dat met ongewenst geld uitgeven. Tegenwoordig vind ik winkelen een heel leuke bezigheid. Ik kan uren, meestal met mijn oudste, winkeltje in winkeltje uit gaan. Kringloop, kledingzaken, markten, tuinfairs of van die lifestylewinkels, we vermaken ons wel. Uiteraard met de hand op de knip want de grootste truc is om te slagen voor de laagste prijs.

Zoals jullie weten, is mijn Saar meestal mijn verstandige ik maar gisteren ging zelfs zij zich even te buiten. De Heppieshop heeft ook zulke leuke dingen.



En zo verliet mijn Saar de winkel weer. In een geheel nieuw setje ontworpen door Haakjuffie.


Het was weer een hele fijne dag!

groetjes Sandra

12 opmerkingen:

  1. Oh Saar, wat ben je goed geslaagd! Staat je fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw Saar kan voorlopig weer vooruit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattig die Saar ziet er goed uit !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige boel! Is de vloer van het winkeltje gemaakt van geverfde houten ijsstokjes of iets dergelijks? Hartstikke leuk! Groetjes, Annasoer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Saar die weet wel waar ze moet gaan winkelen. Heel mooi !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo Saar wat ben jij een bofferd met zulke mooie nieuwe kleertjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die Saar, leren we haar ook eens van een andere kant kennen hihi.
    Maar ze heeft weer een prachtige nieuwe garderobe.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra