Pagina's

donderdag 31 augustus 2017

afhaken

En daar bedoel ik niet mee stoppen maar afm(h)aken. Ik had wat weken vakantie en die bieden altijd wel wat ruimte om eens iets tot een goed einde te brengen.

Allereerst mijn South Bay omslagdoek. Hij is gemaakt van restjes en is niet zo heel groot omdat de restjes op zijn.


Toen scoorde ik bij de kringloopwinkel deze bolletjes 


die ik vervolgens liet veranderen in dit tasje. Er past precies een tijdschrift.

patroon uit een boek dat ik bij de Zeeman kocht.

En tenslotte haakte ik om een krans heen zodat ik daar mijn verjaardagsvilt op kwijt kon.

pakketjes van Atelier Loesebeth, atelier het Uilenhuis en Jackelien.
Je denkt dan: "zo dat ruimt lekker op", maar op het leeggekomen plekje in de kast staan nu deze nieuwe creaties. Op naar de volgende wisseltruc.

Groetjes Sandra 

15 opmerkingen:

  1. Wat was jij een bezige bij ...
    Je omslagdoek is zo mooooiiiii ...
    Fijn weekend ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi allemaal, lekkere vakantie gehad?
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig geweest en je vrije tijd nuttig besteed. Erg mooi geworden allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zo'n mooi patroon. Hij staat ook op mijn lijstje voor ooit.
    Leuk gedaan met die wol. En inderdaad, zo is het plekje leeg en zo is het weer gevuld.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden. De tas is ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, leuk én leuk ;) Lekker bezig geweest en ook zo fijn alles afgemaakt :) Je krans is een leuk idee, gebruik je die thuis of op school? groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je heerlijk creatief bezig geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap gedaan, alweer afgewerkt en opgeruimd!! Leuk tasje heb je gemaakt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die omslagdoek kan binnenkort wel eens van pas komen! Wat een gezellige krans.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sandra, dat ziet er goed uit. ik ben ook bezig met een en ander aan het afmaken. Lekker gevoel als het dan klaar is. Liefs, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een leuk tasje van kirngloopvondsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ben je goed bezig! Leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra