Pagina's

woensdag 27 december 2017

Kerstgroen

Elk jaar ga ik met het vrouwelijke deel van mijn familie kerststukjes maken. Dit jaar hadden we het gepland staan maar de ene zondag hield een dik pak sneeuw ons thuis en de zondag daarna was de A7 afgesloten i.v.m. gladheid. Maar geen paniek, ik haalde zelf wat groen en knutselde daar de volgende stukken van.



elk jaar hetzelfde


met restjes

Vervolgens maakte ik bij een vriendin ook nog een krans van berkentakken.


Bij de Intratuin inspiratie-avond had ik met mijn oudste deze ster gemaakt.


En het engeltje viltte ik bij mijn knutselclubje.


Kortom ik heb mij gedegen voorbereid op kerst.

groetjes Sandra

10 opmerkingen:

  1. Alles zeer geslaagd. Maar je berkenkrans vind ik top!
    En de ster is ook zo leuk met dat mos en lichtjes erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kerstgroen, vooral met engeltje. Jammer dat het niet gezellig samen kon, maar zo was een goed alternatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In je eentje is natuurlijk niet zo gezellig, maar je hebt er wel wat moois van weten te maken. Een fijn uiteinde gewenst en een mooi en gezond 2018 voor jou en iedereen die je dierbaar is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creaties, je kunt zelf een workshop gaan geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kerststukken heb je gemaakt Sandra, dat engeltje ook zo mooi in die ster, prachtig.
    Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2018

    Liefs val Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer creatief! Ik vind de krans van berkentakken zo mooi! En het engeltje is een lieverdje, zo knap gemaakt. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat jammer dat jullie traditie niet door kon gaan, maar veiligheid gaat voor.
    Je stukken zijn geweldig, echt genieten :)
    Ik wens jou en je familie een fijne jaarwisseling en voor 2018 een goede gezondheid en veel geluk.
    Doe je ook de groeten aan Saartje, liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนังตลก

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Groetjes Sandra